تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

انتظارها به پایان رسید! سرانجام دقایقی پیش ، دموی بازی فوق العاده زیبا و محبوب PES 2012 عرضه شد! طبق گفته های رئیس شرکت کونامی ، این بازی ۲ دمو خواهد داشت که یکی امروز عرضه شد و دیگری در اوایل/اواسط ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. شما برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی می توانید این دمو را دریافت کنید و منتظر نسخه رسمی بازی از همین وبسایت باشید.این بار کونامی ۲ نسخه دمو از بازی را عرضه خواهد کرد . نسخه شماره ۱ که در همین پست موجود می باشد برای آشنایی کاربران با محیط بازی و گزارش مشکلات احتمالی که در بازی وجود خواهد داشت می باشد. نسخه دمو شماره ۲ که در اواسط سپتامیر عرضه می شود ، نسخه نهایی بازی بوده که برای معرفی بازی به طرفداران این بازی در سرتاسر دنیا معرفی می شود. در این نسخه ۶ تیم برای بازی کردن وجود دارد. تیم ها عبارتند از: منچستر یونایتد ، آ .ث میلان ، پورتو ، ناپولی ، سانتوس و پانارول. مدت زمان بازی برای شما ، بازی هایی با مدت زمان ۱۰ دقیقه می باشد. این بازی به گفته خود مسئولین از یک موتور گرافیکی جدید بهره می برد و گفته می شود که این نسخه احیایی برای سری PES می باشد، از امکانات تغییر یافته در این نسخه می توان به سیستم cursor switching (تعویض مکان) بازی اشاره کرد، همچنین The Champions League و Europa League دوباره در این نسخه قرار داده شده اند. کونامی اعلام کرده است که این بازی حرف های بسیاری را برای گفتن دارد. تاریخ انتشار نسخه رسمی بازی به نقل از شرکت سازنده بازی ، ۲۲مهر ماه خواهد بود. شما از هم اکنون می توانید دموی این بازی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|دمو شماره ۱ بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

 

PES 2012 Original Cover دانلود دمو بازی Pes 2012

 

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

بازی بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro بسیار زیبا را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این بازی مخصوص PC می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

Ten Pin Championship Bowling Pro بازی زیبای بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro برای PC

 

دانلود در ادامه ی مطلیب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  4.1 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 4.1

 

دانلود در ادامه مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

سرانجام نسخه آزمایشی بازی فوق العاده زیبا و مهیج فیفا ۱۲ منتشر شد ! دموی این بازی ساعاتی پیش منتشر شد . بازی ای که بر اساس گفته ی منتقدان حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد و رقیبی سرسخت در برابر PES 12 خواهد بود ! این نسخه آزمایشی دارای تیم های : آرسنال ، دورتموند ، بارسلونا ، منچستر سیتی ، مارسیل و آ.ث میلان می باشد.برخی از ویژگی هایی که در FIFA 12 به نمایش در می آیند عبارتند از: Impact Engine- چیزی که امسال در FIFA 12 معرفی خواهد شد که به طور دقیق برخورد های بین بازیکنان رو پیگیری و تنظیم میکند, شامل قسمت ران و زانوها . هوش مصنوعی مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد. اگر از بازیکنانی بیش از حد استفاده شود ممکن است اونها در حالیکه صاحب توپ نیستند نیز مصدوم شوند مخصوصا در اواخر بازی. همچنین در بازی AI Vision Game نیز مطرح می شود که وعده داده شده پاسکاری رو واقعی تر کنه. برای مثال اگه شما قصد دارید به بازیکنی که در محدوده ی دید نیست پاس دهید امکان کمتری دارد که پاس موفقیت آمیز باشد. EA امیدواره که این راهی برای خلاص شدن از پاس های کور باشه. Personality Plus توسعه یافته تر شده و اکنون بر روی پاس دهی بازیکنان تحت اختیار CPU تاثیر گذار هست. و … ! شما از هم اکنون می توانید نسخه آزمایشی بازی فوق العاده زیبای FIFA 12 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|نسخه دمو بازی به همراه ۶ تیم و یک استادیوم|

 

fifa 12 cover small دانلود دمو بازی فیفا 12 Fifa 12 Demo

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها